Reklamace zboží

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. chyby. Případné poškození je kupující povinen neprodleně nahlásit přes email info@edenclothes.cz. Za vady způsobené přepravcem neručíme.

Reklamace je podle zákona možná během 24 měsíců od nákupu zboží, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku

Postup při reklamaci:

  1. vyplňte reklamační protokol
  2. zboží zašlete jako doporučený balík poštou na adresu uvedenou v reklamačním formuláři s kopií faktury a popisem závady
  3. zboží musí být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poruše při přepravě (poštovné a balné hradí zákazník)


2) vyplňte a vytiskňete reklamační protokol zde:

Reklamační protokol_1

Spinner
Cookies Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.